Tady plís moc hlásek pro Hiley Duff

Tady probíhá pokus o rekord za diplomky

Tady reklamy

Tady prosím hlásek pro Klára

Tady plís hlásek pro Baby

Tento krásný dess udělala jedna moje SB Maůtíínka
moooc ji děkuji za velkou pomoc na blogu!

Dva měsíce práznin jak je využít?

23. ledna 2009 v 16:21 | Klára |  Chci být fit
O LETOŠNÍCH PRÁZDNINÁCH MŮŽEŠ STIHNOUT…
ZKRÁSNĚT!
Rozčiluješ se před zrcadlem, jaká že ti to přes poslední školní rok naskákala na zadku celulitida, po období konečných zkoušek a testů máš stále ještě neskutečné kruhy pod očima a tvá kondička je silně pod bodem mrazu? Udělej konečně něco se svou postavou a hlavně zdravím, budeš krásná a fit!

Udržuj režim

Během školního roku jsi měla předem daný budíček, snídani, svačinu, oběd i večeři a věděla jsi, kdy musíš jít spát, abys byla ráno použitelná. O prázdninách, kdy můžeš vstávat a jíst prakticky podle chuti a nálady, to svádí k mnohým prohřeškům. Pro tělo však není správné začít ze dne na den jíst nepravidelně, chodit spát dlouho po půlnoci a vstávat až před obědem. letoJasně, je-li nějaká akce, je samozřejmé, že půjdeš spát pozdě a ráno se budeš chtít prospat. Nezůstávej však vzhůru déle, než je třeba - popůlnoční bdění nad monitorem počítače ti už k ničemu nepomůže, leda ubere na kráse. Raději běž spát v jedenáct, vstaň před devátou a zacvič si po ránu třeba jógu. Podobně s jídlem - minimálně tři denní chody (snídaně, oběd, večeře) bys měla jíst denně v podobnou dobu. Tělo si zvykne na to, že v určitou hodinu dostane přísun kalorií a nebude se o ně doprošovat celý den.

Zůstaň v pohybu
I když ti to nyní tak nepřijde, na tělu se během dvou měsíců projeví absentující dobíhání na autobus, běhání po nekonečných školních schodech a posilování paží s batohem napěchovaným učebnicemi - což pro tebe ještě před pár dny bylo naprostou samozřejmostí každý všední den. Pokud nemáš jiné pravidelné pohybové aktivity, je třeba vymyslet, jak tělo udržet v kondici. Co třeba se po večerech občas projet na kole či kolečkových bruslích? Nebo si jít zaplavat - vždy, když přijdeš na koupaliště, si nejdřív dej pár okružních plaveb a teprve pak se věnuj jiným vodním radovánkám. A že se beztak nedokážeš odtrhnout od počítače? Pořiď si velký gymnastický míč a nahraď jím židli. Při sezení na takovém míči musíš dodržovat správné držení těla (pohodlná židle obvykle svádí k hrbení) a především stále udržovat balanc, při čemž se okamžitě aktivují svaly. Vyzkoušíš-li i kroužení či hopsání, můžeš posilovat dokonce při koukání na film!

Dopřej tělu vitaminy

Máte doma zahradu s pár stromy či záhonky? Pokud ano, na nic nečekej a běž si natrhat přímo do pusy čerstvé jahody, rybíz, angrešt, třešně či hrášek. Jestliže takové štěstí nemáš, budeš se muset spokojit s ovocem kupovaným, které však nezapomeň pořádně omýt, jelikož bývá obvykle chemicky ošetřeno. Denně bys měla sníst alespoň dva kousky (respektive hrsti v případě drobných plodů) ovoce, které v pohodě nahradí sladkosti.

Nezapomínej na tekutiny

Nejspíš si říkáš, už je to tady zase a chceš přeskočit na další odstavec. Nedělej to! Tekutiny jsou v létě to nejdůležitější, a aby ses cítila opravdu v kondici, musíš hodně pít - až 4 litry denně ve velkých vedrech. Vyplatí se ti denní přísun tekutin hlídat. A pozor - zapomeň na bublinkové ochucené minerálky či koly. Třebaže jejich etiketa hlásá, že neobsahují cukr, nevěř tomu, že jsou naprosto dietní a neškodné. I umělá sladidla jsou pěkně zákeřná. Přeorientuj se na nesycené nápoje (bublinkové údajně mají dočinění i s problémy s akné!) - v létě jsou výborné studené neslazené čaje, ředěné ovocné šťávy či obyčejné minerálky bez bublinek).

Pozor na chlor, sůl a slunce

Kůže je v létě velmi citlivá a podráždí ji prakticky cokoliv. Neboj se před sluněním použít i krém s faktorem 30 a více - neznamená to, že se tak neopálíš - kůže zhnědne postupně a opálení vydrží o to déle. Ať už se budeš koupat v moři či v bazénu, nezapomeň se poté osprchovat a pokožku ošetřit speciálním gelem po opalování či obyčejným tělovým mlékem pro suchou pokožku. Spálíš-li se, použij přípravek s panthenolem a další den či dva si slunění odpusť.

Nech pleť dýchat
Jsi zvyklá se líčit, ať jdeš kamkoliv? Nyní máš volno, tak dopřej dovolenou také své pleti. Pokud se jdeš koupat, klidně se na všechna svá malovátka vykašli. Nanes na tvář přípravek na opalování, popřípadě lehký tónovací krém, neobejdeš-li se bez řasenky, pořiď si nějakou voděodolnou, a rty přejeď ochranným balzámem. Toť vše. Až se budeš líčit na večerní party, tvá tvář bude hladká a rozzářená!

Omez sladkosti

A to rovnou ze dvou důvodů: Za 1) se bez nich obejdeš a nebudeš mít špatné svědomí, že si zaděláváš na novou pneumatiku kolem pasu - nahraď je ovocem. Já osobně si v létě povoluju jen jednu jedinou hříšnost, a to zmrzlinu, jelikož bez ní by to zkrátka nebylo léto… I zmrzlinu však dokáže úžasně zastoupit jogurt či ovocný tvaroh (např.Milko) po 3 hodinách vegetění v mrazničce! No a za 2) jsi neustále ve vodě, je horko - kvasinkami se to všude jen hemží. Právě cukry jsou oni nezbednící, kteří zlomyslné kvasinky udržují čile při životě.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama